Tisdag

Tisdag är en rolig dag, för somliga. Johanna var och shoppade lite under dagen men sen blev det direkt hem och sega. Själv var jag i skolan och Avled några 100 gånger innan den ÄNTLIGEN var slut.
Det bästa var att jag såg Bianca som hade en Thåström tröja på sig, då blev jag riktigt glad^^ När jag kom hem fick jag skynda mig att käka nudlar. Det gick inte såbra för Cecilia och hennes kompisar var också hemma. dom ville naturligtvis me ha nudlar så jag avled årigen pga stress, återuppstod dock på tåget påväg till Birger<3
Riktigt mysigt:D hoppas ni, våra läsar( om vi nu har några) också har det mysigt. XD
kommentera gärna så vi vet att vi har någon. ;)

Kommentarer
Postat av: tess

jag läser lite! :P nu vet ni ;) haha

2009-08-28 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0