??

Heeej! Idag fyller Johannas pappa 50 år så idag har det firats lite, den riktiga festen är på lördag.
Dagen började med att farmoroch farfar kom med smörgårstårta och chanpange vilket var väldigt gott, det kallar jag riktig frukost. Sedan bar det  av till backaplan där jag och mamma fick köpt en resväska tilla pappsen och en hamster till Jimmy och ett par skor till mig, sedan var det hem där det satt folk vid bordet.

Hallo!
Jag ha då inte gjort så mkt idag, skola å bio. Kan de bli mer interessant?? Nja de e klart men orkaaa^^
såg då på Year one. Den ägde, iaf tycker jag och Johanna de. Fast vi har konstig humor, vi vet!!:)
btw. har fått höra att pluttnissen som är borta i USA har starka åsikter om våran blogg. svar på det: Ge oss en changs, vi måste komma in å skriva. HAHAHAHAHAHeller så suger vi på riktigt^^ blää på dig iaf och hoppas du har kul:D

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag trodde först när jag läste VÄLDIGT snabbt att du (johanna) hade köpt en hamster till din pappa hahaha.

2009-08-27 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0